måndag 12 september 2011

Motivation lost - Reward if found



Idag tog allt emot - allt gick trögt från det ögonblick jag öppnade ögonen och skulle stiga upp. Satt och gäspade på jobbet, träningen gick trögt - benen ville inte det jag ville. Och nu, kvart i nio sitter jag och gäspar (stort) igen. Kanske det betyder att jag borde söka mig till sängs?! Men vill gärna orka se Ensam mamma söker och Svenska Hollywood fruar.

Hösten är inte riktigt min period på året. Blir snabbt uttråkad och vill att det ska se något hela tiden. Såsom det gjorde i somras. Men hösten är nu bara något som man måste orka beta igenom, vare sig det händer något eller inte. Nån som har bra ideér för att liva upp hösten lite mera?

Och så rycker det i dansfötterna allt som oftast :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar