söndag 25 september 2011

Award

C-stina skickade denna award till mig, så ska väl göra som hon ber mig och svara på följande fem frågor.

1. Varför började du blogga?
Hade först en blogg på bloggen.fi, där jag skrev om vad jag hade för mig i Thailand när jag var där som utbyteselev. Den bloggen gick mera ut på att skriva om vad jag/vi gjorde, så att de nära och kära som var hemma inte behövde vara så oroliga. Men denna blogg som jag har nu handlar mera om mig och mina tankar. Uppdateras kanske inte jämt och ständigt men jag gör mitt bästa.

2. Vilka bloggar följer du?
Följer egentligen bara mina vänners bloggar, flera av dem bor i hemtrakterna så det är intressant att höra vad de har för sig på dagarna.

3. Favoritfärger?
Svart som piffas upp med någon glad färg, t.ex. turkos, gul, röd.

4. Favoritfilm?
Har ingen direkt favoritfilm, och ser på all slags film, komedier, drama, krig osv.

5. Vilket land/länder drömmer du om att besöka och varför?
Vill gärna besöka ställen som kinamuren, machu pichu, men även storstäder som New York, London, Paris och Sydney.

Då var det bara lite kvar innan denna award var genomförd:

Reglerna är dessa: länka till bloggaren som gett awardet, svara på fem frågor och ge awardet vidare till fem bloggare med färre än 100 följare.


Disa - hennes blogg har stått still en stund nu, men hoppas det kommer något nytt där snart

Eva - om hon och hennes egna lilla familj

Pia - en blogg med inspirerande recept

Sofia - hennes blogg om hennes äventyr runt om i världen

Zetti - vart tog bloggandet vägen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar