torsdag 25 november 2010

Dag 1: Om mig

Om mig. Dethär borde vara lätt, men ändå vet jag inte var jag ska börja.

Jag är en 25 åring som i själ och hjärta är Öjabo. Men på något sätt har jag landat på Åland och jobbar med fotboll. Trivs med hur jag har det just nu, men jag vet att en dag återvänder jag till hemtrakterna och familjen!

Som jag nämde arbetar jag med fotbollen, och jag måste säga att det hade jag aldrig ens tänkt att man skulle kunna jobba med. Ingen dag är den andra lik. Är utbildad merkonom/tradenom inom internationell handel, så på sätt och vis jobbar jag med det jag har studerat.

Vid sidan av jobbet blir det lite träning, läser en bra bok, ser en bra film eller umgås med kompisar.

Vet inte vad mera jag kan skriva innan jag går in på en annan rubrik.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar