fredag 28 oktober 2011

Komma ihåg

Inte lätt att komma ihåg att blogga emellanåt. Ska väl försöka bättra mig igen då, men frågan e ju hur många chanser ska jag få?!

Denna höst har flugit iväg på något sätt, har inte gjort något extra förutom varit på en skön resa till Cypern (berättar mera om den resan när jag orkar författa lite mera än just nu). Men i övrigt bara varit på kobben och jobbat och tränat.

Säsongen håller på att ta slut, sista matchen imorgon. Spännande som attans blir det. Och imorgon kväll blir det avslutning och därefter åker spelarna på semester och många kommer inte ens tillbaka. Ååååh var jag kan hata den tid på året, det blir tomt i huset och man måste säga flera hejdå än vad jag klarar av. Är ju så pass egoistisk att jag vill ha alla kvar på kobben med mig.

Tänk att man har gett sig in i denna bransch. Borde man byta?! Helst av allt skulle jag vilja slå ihop hemtrakterna med jobbet, men det var ju inte det enklaste önskemålet. Eller bli ung på nytt och börja studera på nytt till något helt annat.

Funderingarna är många men besluten få.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar